Ahad, 22 Ogos 2010

:: GAMBAR Salleh Gregor Samsa ::

oke..x tahu la samaada btol atau x..
sumber ini dr email..
berikutan ceritanya yg ini..
maka ini disertakan pic nyer..


sekian

10 ulasan:

suzzsuzie berkata...

benci nak tgok muka dia ni...kalau betulla dia.....

fazilzura berkata...

dh agak dh yg pakai spec tu dia.. mmg nak kene maki mamat tu

kak ina kl berkata...

oooo kalau betul..memanglah dia kena ludah nanti ..

alinac lover berkata...

@suzzsuzietula..rasa btol da

alinac lover berkata...

@fazilzurabtol2~

alinac lover berkata...

@kak ina kla.a..btol tu...ramai2 buat!

Pinky Pixie berkata...

oh, akhirnya terkeluar juga gmbarnye ye. erm,

Salmia berkata...

oo.. ni la ye mamat tu.. haha.. xhensem pon :P

Aku menulis bukan kerna nama berkata...

Salam..

Nak jadi batu api ker cik kak oi. Udah-udah la tu. Ni bulan puasa. Kalau pun dia salah biarlah yang berhaq saja menghukumnya. Kita sebagai manusia perlu ambil iktibar daripada apa yang berlaku. Itu saja..

Nak tanya ni, apa yang cik kak dapat dengan sebarkan gambar si Salleh Gregor Samsa ni pada orang lain?

Nak mintak orang lain jadi judge ker, nak suruh orang lain kalau jumpa kat luar, kasi bunuh mamat tu?

Tengok saja komen kat sini nanti....

damai berkata...

@Aku menulis bukan kerna nama

aduhai,lg sorg plak.ko phm x serius statement mamat ni.kalo nk PUNK sgt pn,rilek2 sudah.nk attack org lain,pastu dh kecoh jd bacul,diam cm batu,nk cabut lari..ini btoi2 PUNK xde TELOR la..

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...