Sabtu, 21 Ogos 2010

:: Di sebalik kejadian yang berlaku..semua ada hikmah nya ::

salam sejahtera buat kwn2 semua..da berapa hari yong x online kan?
yong taw suma x rindu kt yong..hahhaa..smlm yong da balik da ke rumah..tp xsmpt nk on9 lg...
so pg ni semangat la kan nk p keja..nk jual produk bru la katakan..tp apakan nasib..ada masalah yg btol2 xdpt nk di elakkan..so buat sementara wktu ni..yong bukan lg beautician girl..dah jd ala2 penganggur berjaya gitu....mujur ada side income..so xde la anggur byk sgt kan..isk..melalut da..
nk citer kat korg pon..ibarat membuka pekung didada..so diringkaskan cerita..hari ni yong mcm kena bala yg sadis! ada ke ayat mcm tu?? huhu
serius! down giler oke..xsgka adik bradik bole buat jahat sesama sendiri..xsgka lgsg! sanggup tutup periuk nasi kami :( apa la nasib kami nnti..da la nk raya nnti.org nk cari duit lebeh..tp org tu buat mcm ni lak.
aduh! semoga Allah membantu org2 yg teraniaya spt kami...semoga yong dpt cari tmpt lain utk bekerja.semoga keadaan kembali pulih..semoga family yong seperti dulu..semoga..semoga..semoga..
yong hny boleh berdoa dan berusaha..keputusan di tangan Allah..
maybe Allah nk uji yong n family di bulan puasa ni..yong yakin yong bole harungi nya dgn cool! wah..xde job leh cool lg ek..muahahhaha..
alahai..rileks2..xde job bukan leh mati yong..semua under control..org buat jahat ngn kita..Allah pasti balas.x balas skg..maybe di akhirat nnti..Alhamdulillah dgn apa yg terjadi..semoga yong kuat! jgn menangis yong! plsss :(

10 ulasan:

abad berkata...

Salam kat adik manis...pakcik sedih gak baca entry YONG....tapi setiap apa yg berlaku ada hikmah...Jangan kita buat jahat kat org....setiap kejahatan ada balasan nya...insyakallah....Rezeki akn belipat kali ganda selepas ni...byk2 berdoa dan berusaha k.....WA CAYA SAMA LU

abad berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Nur Hawa Mohd Zin berkata...

sabar yong...kalu kuasa duit mengatasi segalanya..darah daging sendiri sanggup diperlakukan macam tu..tgk je lah prebutan harta dan hasad iri hati dengan kelebihan org lain...org yang bahagia atas kesengsaraan org lain tak kan selalu bahagia...semoga yong dan family tabah...amin..rezeki Allah dah bagi setiap hambaNya

izyanty collection berkata...

sabar ek...jgan lupa doakan kedua ibu bapa..inyaallah rezeki pasti ada

FyZa berkata...

yong..napa nie? sabar ye..dugaan bln posa..pasti ada hikmahnya..think +ve swety..;)

E.d.Y berkata...

sabar yer yong..itu dugaan yang perlu kita tempuhi...

semoga keluarga yong berbaik semua walaupun apa yang berlaku...air dicincang tak akan putus...

Salmia berkata...

nape ni yong?
sedihnya dengar..
sabar yee..
:)

Faiz berkata...

itulah org salu ckp hidup mcm rodakan..hehe..sbr ye..insyaallah ada yang lebih baik..

p/s:thanks komen kt blog..setiap komen anda dihargai..=)
**HIT MY LATEST UPDATE HERE**

helmi berkata...

be strong...
redha apa yg berlaku.

Derus berkata...

sabar ek cik yong..ada hikmah sume tue..rezeki tu ada kat mana2..ada lah nnt..

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...