Isnin, 28 Jun 2010

:: MOOD BAIK SEDANG BERJALAN LANCAR ::



SALAM READERS..

hi.dah pkol 2.02 pgi bru dapat nk update entri about my self..
hari ni stress sket lah..skit kpala i taw..xpe la..mood baik ni..sok i xleh nk mrah2..klo marah2 nnti kena jadi kwn setan..uihs..
xmo2..maka buatlah baik2 aja ya..skg ni klo nk mrah je msti pk blik..dlm hati ckp "xnk jd kawan setan"!!! ulang 100 kali~ hahaha..

oke2..skg ni smpt blogwalking jap jerk..saya tgh mencari follower yg ke 150..eleh..bru nk smpai 150 je yong???xpe la.tu pon mujur ada follower..klo xde lgsg..lg haru kan?
tanpa follower..sapa la saya..eceh!

kenapa sibok sgt nk cari follower???haa..sbb nk kasi gift sket..see!! baik hati kan(perasan)???
hahhaa..so pasni..sapa yg jadi follower yg ke 150,200,250 dan seterusnyer...insyaAllah ada lah sedikit gift utk anda..

yg dah jadi follower pon insyaAllah ada jgk..kena la baik2 ngn cik yong..kan2??~kpd yg akan dpt gift tu..nnti2kan la posmen ya minggu ni..da dpt jgn lupa bitau yer..klo boleh buat entri sket..hahha..da melalut da ni... :p

opss..lupa nk btau u all...klo da dtg blog ni sila2 la tggl jejak yer..nnti i jejak u all blik..mcm jejak kasih tuh..hahha..sbb i maybe kena g oversea la this week..mak aih..oversea la sgt kan?
klo line ada..leh la on9..klo xde..kena la tgu i blik malaysia dulu.okes~
hope ada buah tgn utk u all~ peace~

jumpa esok*klo x bz


nota cik alinac @ yong : sgt2 happy sok sbb akan mulai pegi mengaji Al-Quran tiap2 pg..dah hbis mengaji trus pg kerja..wah..x ke rasa tenang dunia ku nnti..smoga Allah memberkati niat saya~saya sgt2 berasa dlm mood baik..baik hati..baik perangai..baik la pape pon..suma nk baik2 ja..yeah! syukur! Alhamdulillah :)

4 ulasan:

nurulsyuhaida :) berkata...

yong p mengaji kat mana? huhu

En iLham berkata...

huhu
sudah jadi follower xdapat gift dah ke??
huhu

alinac lover berkata...

@nurulsyuhaida :)p ngaji kat belakang umah ja :) bru rasa nk kembali ke jalan yang benar.hahha
amin!

alinac lover berkata...

@En iLhaminsyaAllah..bole2~

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...