Rabu, 30 Jun 2010

:: kamu semua tidak boleh jijik melihat mayat ::

Sekumpulan pelajar perubatan berkumpul untuk melihat seorang pensyarah melakukan pemeriksaan ke atas satu mayat..mereka berkumpul mengelilingi tempat mayat itu diletakkan..

"Dalam bidang perubatan, ada 2 kualiti yang sgt penting untuk menjadi seorang doktor", kata pensyarah itu.

"Pertama.., kamu semua tidak boleh jijik melihat mayat", katanya...sebagai contoh, pensyarah itu mencucuk satu jarinya ke dalam mulut mayat, menariknya semula dan menjilat jarinya itu.

"Sekarang, cuba kamu buat", kata pensyarah itu.

Selepas beberapa ketika, barulah mereka mengikut apa yang mereka lihat. Seorang demi seorang memasukkan jari ke mulut mayat dan menjilatnya. Apabila semua pelajar selesai, pensyarah itu memandang ke arah mereka dan berkata....

"Kualiti kedua yang sangat penting adalah pemerhatian yang tajam. Seperti tadi....saya memasukkan jari hantu tetapi menjilat jaritelunjuk. ....

SEKARANG.... .TUMPUKAN PERHATIAN... ..PAHAM!!! !!

17 ulasan:

eqacashperlala berkata...

HAHAHAHAHAHAHA!!!

alinac, you've made my day

Rowena Chasez berkata...

eeeiuuuwww..
ntah ape laa rasa dia..
kalo wena muntah dh...
kekekekee~

irahehe berkata...

hahahahaa..kesian pelajar2 die.

Nolee Zahari berkata...

hahahahaha. sumpah kelakar

ct syakirah berkata...

hahhaaa...!!lawak sungguh XD

alinac lover berkata...

@eqacashperlalareally?

alinac lover berkata...

@Rowena Chaseztaw xpe..sama la..baca pon rasa nk mntah

alinac lover berkata...

@irahehehehehe

alinac lover berkata...

@Nolee Zaharitq~hahaha

alinac lover berkata...

@ct syakirah ;)

bellar0ssa berkata...

huhu, pernah baca ni.hee tapi lagi dahsat lah sebab bukan masukkan jari dlm mulut tapi kat lubang montot.hehe

Amirrah Zawani berkata...

ahahaha!! kan dah terkena..

Sophia Rani berkata...

hahahaha.. hampeh je...

alinac lover berkata...

@bellar0ssaeeiiiyak! pstu msuk dlm mulut gk ke..hahah..nk muntah!

alinac lover berkata...

@Amirrah Zawanitaw xpe..miahahaa

alinac lover berkata...

@Sophia Ranihehehe

alinac lover berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...