Jumaat, 25 Jun 2010

:: (GAMBAR)Awal Ashaari Dan Scha Al Yahya Bercuti Di Bali ::

first time aku bergosip pasal artis.. sje nk share pic..xde nk ngumpat ape ek..dosa.. jom layan jerk.. pastu komen.. lalala








Seronok kami tengok betapa sweetnya Awal Ashaari dan Scha Al Yahya yang tengah mabuk cinta. Lagi-lagi bila pergi ke Bali, pulau romantis untuk mereka-mereka yang bergelar pakwe-makwe dan suami isteri. Mesti bertambah mendalam perasaan cinta mereka berdua.

Terasa jeles pulak dengan Awal yang mendapat awek secantik Scha. Tahniah bro. Jangan kisah orang cakap apa. Yang penting kita kena jaga awek kita jangan sampai orang lain kebas. Orang lain yang condem tue bukan tahu isi hati kita kan? Lagipun korang berdua memang nampak sepadan gitu.

Dan rasanya dengan gambar-gambar Awal dan Scha bercuti ke Bali nie, bolehlah kita confirmkan yang diorang berdua nie memang tengah bercinta. So lepas nie tak payah la malu-malu nak sorok lagi. Peminat sekarang pun dah bijak pandai semuanya. Tak jatuh pun populariti tue.

Lagi gambar Awal dan Scha bercuti di Bali dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Facebook Awal Ashaari (dia dah delete album gambar nie).

10 ulasan:

eqacashperlala berkata...

OH.EM.JIE

dorang berdua sweet kowtt

Mr feckry berkata...

oyeh..betul la depa ni couple

alinac lover berkata...

@eqacashperlalataw xpe :)

alinac lover berkata...

@Mr feckryno komen..tlg jwb bg pihak scha..hahhaa

iena.[banana] berkata...

sweet. ptut lah scha tinggalkan fahrin. hohoho~ opss! terlebey sudah. =p

-telordibasuh- berkata...

sape diorng ni??xkenal pon...
hahahahaaahaha...

irahehe berkata...

suke tengok awal.tapi sejak scha banyak kontroversi aritu..ira da xsuke sgt die.hahaha..

alinac lover berkata...

@iena.[banana]hahahha

alinac lover berkata...

@-telordibasuh-ececece~

alinac lover berkata...

@iraheheyeke...i krg psti minat ke x dorg ni.hehhe

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...