Selasa, 7 September 2010

:: Wanita seksi ::


Seorang wanita cantik dan seksi terjatuh dari tingkat 80 sebuah bangunan . Sampai jer di tingkat 70, seorang lelaki Inggeris berjaya menyambutnya.


Wanita: Terima kasih, anda telah menolong saya
Lelaki Inggeris: Sama², tapi anda harus membalas budi..
Wanita: Bagaimana?
Lelaki Inggeris: Tidur dengan aku.
Wanita: Tak guna, kau ingat aku pelacur?! Tidak!!
Lelaki Inggeris: Baiklah kalau begitu


Lelaki Inggeris itu melepaskan semula wanita itu.


Di tingkat 50, seorg lelaki Perancis berjaya menyambut wanita itu.


Wanita: Terima kasih, anda telah menolong saya..
Lelaki Perancis: Sama-sama, tapi anda harus membalas budi..
Wanita: Bagaimana?
Lelaki Perancis: Tidur dengan aku
Wanita: Tak guna!! Aku tak mahu!
Lelaki Perancis: Kalau begitu, tak guna aku selamatkan kamu


Lelaki Perancis itu melepaskan semula wanita itu.


Dari tingkat 50, 40.. dan 30, tidak ada sesiapa pun yang dapat menangkap wanita itu.Wanita itu mula ketakutan dan berharap, jika ada orang yang menyelamatkannya, dia tidak lagi kisah jika terpaksa tidur dengan orang tersebut.


Akhirnya di tingkat 20, seorang lelaki Arab berjaya menyambut wanita itu.
Belum sempat lelaki Arab itu bersuara, wanit a itu terlebih dahulu berkata-kata


Wanita: Terima kasih, anda telah menolong saya.. Sebagai membalas jasa, saya akan tidur dengan anda..
Lelaki Arab: Astaghfirullah.. (lalu melepaskan semula wanita itu
kerana terkejut..)

3 ulasan:

Gen Fujita berkata...

hehehe first time rasanya baca lawak ni, he he he :D

Afiq Din berkata...

haha...
ptt tgu dulu kan..

Lizzie Yasmin berkata...

hahaha.. pdn muka, sapa suruh mengglabah sgt.. bunuh diri tak ikhlas tue... hahha

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...