Selasa, 11 Mei 2010

:: skit otak..skit jiwa ::


salam...
entri first aku hari ni bermula di tgh hari..
smlm aku smpt wat entri pada waktu pagi jerk..
mak aih...aku ingt kuar jp jerk..
skali pg umah naru makteh.
pastu x blik umah daa..
mjur ada BB..leh gak on9..
tp..aku xdpt nk update blog..skit jiwa jap..
dah pkol 9 mlm..bru makteh bwk laptop aku..
lega la kjap..tp!!!
kat area umah dia..xde line wimax ah..
adoi..boleh plak mcm tuh..satu umah aku pusing2..
line merah je dpt haaa..
aduh...skit jiwa+skit otak taw..
xpe..rileks jap...tgk jelah BB tuh haaa..
tp x puas la kan..
nk update blog xdpt..
dah la xpg keje...klo x msti beratus entri aku bleh wt aww...kalah ben ashaari..adoi
berangan lebey ek cik yong..
so hari ni...lega dah aku...
xnk da aku pg sna..slagi x puas update blog...
huhu..blogger tegar mmg mcm ni ke perasaan ...

lega seyh!!!

Tiada ulasan:

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...