Sabtu, 8 Mei 2010

:: senstitive jgk aku ni ::

aiseh..rasa hati ni mcm kena peluru berpandu jerk bila baca satu blog ni..
blog mana??ada lah.. ;[
xpe lah...ckp la pape pon..
cpt giler aku trasa hati..yela..klo blog tuh aku hari2 dok ngadap..
kira mcm sanjung kowt(amboi)..tp tetibe ada kata2 yg mengguris hati ni..aduh.. sob..sob.. ;(
erm...yela..blog aku ni kan tah pape jerk.. "kosong"..xde "isi"...sapa la aku ni kan??
thanks to mr.ben....hari2 baca blog dia..aku pon hmpir tegar berblogging..
tp kalo ter femes mcm dia..slah aku ker??
aku buat blog suka2 jerk...klo femes..itu bonus!!! leh promote spa aku plak pasni..
kan??
but pape pon thanks kpd si dia yg berkata2 itu... :(

drpd si tah pape

Tiada ulasan:

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...