Jumaat, 14 Mei 2010

:: oh KL... i miss u~::


hahhaa..
sungguh x boleh blah...
siyes..tahun n aku xjejak lg KL..
xmcm taun lepas..rajin benor g sna..
n agk pincang hidup ku ni sementara kerana pg kesana..
mcm2 hal la hidup ni kan..
ala..mgu ni aku krap giler frust... ;(
ni hari ni...ada lg org nk aku skit hati..
always..aliens ada dimana2...
aku xsuka lgsg..
apa slah aku??eh...wat ayat sdey lak..
namau2..jgn pk bruk2 yong..
ko bkn org terkenal ke apa smpi org nk jatuhkan ko yong (motivate my self)
ni klo da kaya raya..glamour kalah artis malaysia..cemana la rupe aku ek..
msti aliens lg beranak pinak..
pape pon..thanks la kpd sape2 yg xske aku tuh...
percubaan yg agak baik...

alamak..da lari tajuk da ni..
berbalik kpd tajuk di atas...
mgu depan aku nk g KL..
yahooo..
jadi ingt leh wat roud tour ah..
huhu..
klo singgah memana2..aku akan inform yek..
jadi klo ada yg nk jmpe aku..dtg cpt2..bwk buku autograft skali ek..
adeh! pasan lak..

2 ulasan:

johnlabu berkata...

i miz u too...................oh key ell.....hahahahaha....

Unknown berkata...

hahahah~

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...