Isnin, 3 Mei 2010

:: hari yang panjang bersama mr.lover (part III) ::

adoi..nek kete kancil jerk..bli brg x nk mcm naik lori lak kan??
over load taw!! huhu
pastu next station??nk bli langsir..
ingt nk singgah tesco...tp sblm tuh singgah satu kedai langisr ni..
makteh da berkenan dah...
trus bli kain langsir tuh..
ktrg lak sebok posing dlm kedai..hehe..

gaya gatai+gedix~

makteh rambang mata tgk kain suma cntik2~

huda wonderland

mr.lover n me

........

dah siap bli langsir..trus gerak ke umah teh..
dorg bertungkus lumus tlg pape yg patot..
napa dorg jerk??
aku??tido jerk..hahaha
adoi tanpa rasa bersalah..aku tertido dr mula smpi umah smpai dorg da siap keje..
hahaha
ala...skit bdan..letih taw...
xpe..
pasni (next trip) aku promise akan tlg2 makteh kemas umah...oke??
;)

dah siap2 suma..dorg anta aku n abg halim blik ke spa..
mula nya janji nk mkn kat luar..
last2 x jadi..
hampeh aja..
abg halim blik pkol 11 mlm..sdey2..
pasni dia msti rindu kat aku..ecece..
next montah msti kena dtg plak ye..

aku.apis n abg pejal anta abg halim ke station bus..dah dia naik bus.
ktrg ke PELITA NASI KANDAR..
apis lapaq..mkn sni kndar..
aku??
minum aja oke..diet..mlm2 mana leh mkn..
abg pejal lak mkn maggi grg..sdp gak tgk..hoho

pastu blik umah...tido..
ZZZZzzz...

n esok nyer ( today lah)
suma benda yg terjadi sudah tercatat di dlm blog comel aku ni..

sekian dariku..untuk mu~~
ewah!

Tiada ulasan:

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...