Isnin, 3 Mei 2010

:: hari yang panjang bersama mr.lover (part I) ::

salam..
amboi..brapa hari dah aku dok citer pasal mr.lover aja..
ada yg xsuka ka??
klo x suka bole baca blog org lain plak ek..close jerk page yg satu ni.. huhu

erm.smlam..mr.lover i da pulang ke tanah air (kelantan je pon..ahaks)..
adoi..sedey gak ler..dah le nk dtg sni pon mcm2 rintangan dan halangan..(amboi ayat)
tp oke la kan..dpt jmpe gak dr x dpt jumpa lgsg..
kemarin aku keje mcm nk rak...massage 3 org non-stop..
mujur x patah pinggang ni haa..tp syukur la ada jgk rezeki kan...
so smlm lak..org x ramai lgsg..huhu
aku plak amik kesempatan r..merayau jerk..
yela..klo mr.lover xde..aku bkn nk kuar pon..
ni da ada teman..bkn main lgi haa..
awal2 pg lg da kejut dia ajak teman p spa..
.(sian dia bru tido pkol 6 pg..sbb men game dota ngn my bro)
aku xkira..nk jgk dia ikut aku..
pastu da smpi spa..dia smbg tido lg..aku plak settlekan segala urusan aku..yela..da siap keje bru leh kuar dating.. ;p


Tiada ulasan:

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...