Sabtu, 15 Mei 2010

:: demam durian ::


isk..mkn seluas durian je tadi..
tajuk diatas mcm aku bantai mkn byk giler kan???
aku bkn benci durian...
tp..aku xde slera nk mkn...
xde nafsu...
hoho..
tah cemana mlm ni tingin..dah tgk durian cntikk
senonoh sket nk mkn..
tu pon seulas jerk...
pastu..masa dok layan Af..
haa..amik ko...
skit kpala trus demam..
ayoyo~~
pasni...jgn bg durian dah yer.
family aku suma plik aku mkn durian td.
hahahha..
jgn pndang serong..try je td...
pasni katakan TIDAK!!!
nk layan blog pon xleh dah..
ingt mlm ni nk blogwalking jerk...
nk update byk2..xdpt lah..
xleh glamour la mcm ni
sad~ ;(

2 ulasan:

Unknown berkata...

waa..sedapnye durian..lama xmakan durian...

Unknown berkata...

suka ek??

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...