Rabu, 26 Januari 2011

:: CITER AJE...pe...lat...::

sesuai utk smua masyarakat





Satu petang yang hening.aku (selamat bin dol ) duduk berehat2 di depan
umah sambil menghisap rokok jenama Thailand(murah skit) huhuhu..sementara
itu anak ku yang berusia 3 tahun sedang bermain2 di ruangan tengah.aku
lihat dia tersenyum sorang2..ape lah yang dia pikir agaknyer.isteriku?ade
kat dapur nun..memasak. bahagia kan famili ku ini.isteri ku mmg ckup rajin
memasak, anak ku pulak petah berkata2 menghiburkan kami se
famili..alahai.aku senyum sorang2 gak bangga memiliki famili ni..





Tgh aku dok senyum2 tetibe anak aku dtg.'abah..mak nak ceyai.'


Aku tersentap..mata ku otomatik bepinar..rokok tetap maintain kt mulut..





Tetibe je dia nak minta pepisahan??? Aku ni bkn insan yang lemah,cukup
nafkah zahir batin kat bini aku tuh.


Umah ni pun aku beli pakai nama dia...(aku beli je...dia yang
bayar..hehehe) pas tu keta kt depan umah tu mmg aku dah habis bayar pun
khas utuk dia (kancil 660 thn 1999)hape lagi yang kurang..dengan panas
kepala ni aku terjah dia kat dapur





'YAH, APE KURANG KE KASIH SYG ABE KT AWOK?, APE ABG NI TAK HENDSOME LAGI
KE SMPAI AWAK NAK MINTA TUUUUI!!! TERGAMAK AWAK WAT ABG MACAM
NIE.....!!!!'





Ape nie bang....susah sgt ke nak bagi?





YAH! AWAK JGN UJI SAYA!





Iye lah..lau berani bagi lah...





YAAHHHHH......AWAK MELAMPAU! Kaki aku dah mengeletar,peluh menitik2,idung
aku kembang kempis,kat telinge aku dah terdengar2 lagu Anang..jari jemari
dah sejuk...sanggup kah aku ucapkan perkataan itu....





Iye..buat lah bang OIIIII...saya nak masak gulai ni g lah ambik serai tu
cepat..boboi tak cakap kat awak ke...





HAH SERAI??????? Betuah punyer anak...pelat....





Ceyai Vs cerai...


Be carefull ngan bahasa anak anda...


Jgn biarkan hidup anda diselindungi Misteri....


Hihihihik





sumber-email

2 ulasan:

ardinihumaira berkata...

miaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaha! bahaya punya ayat... len kali suh anak sebut..

ayah... mak nak masak ceyai.. ;p

cikgu isza berkata...

bapak dia pun...
:D

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...