Selasa, 1 Jun 2010

:: Cerita ntah pape ntah ::

Boss berkata kepada Secretary : Kita akan outstation selama seminggu, jadi aturkan segalanya.


Secretary menelefon Suaminya :Untuk seminggu boss saya dan saya akan outstation, awak pandai2 jaga diri nanti...


Suami menelefon Buah Hatinya : Isteri saya akan outstation selama seminggu, jadi mari kita habiskan masa bersama-sama..


Buah Hati menelefon Murid tuisyennya : Saya kene bekerja selama seminggu, jadi awak tak perlu datang untuk tuisyen...


Murid tuisyen tersebut menelefon Atuknya : Atuk, untuk seminggu saya takde kelas sebab cikgu saya sibuk. Mari kita habiskan masa bersama...


Atuk (Boss) menelefon Secretary : Minggu ni saya nak abiskan masa bersama cucu saya.. Batalkan outstation tuh...


Secretary menelefon Suaminya : Minggu ni boss saya ade kerja, kami dah
membatalkan outstation tu....


Suami menelefon Buah Hatinya : Kita tak dapat nak habiskan masa bersama untuk minggu ni, isteri saya dah membatalkan outstationnya. .


Buah Hati menelefon Murid Tuisyennya : Minggu ni kelas tuisyen mcm biase.


Murid Tuisyen menelefon Atuknya : Atuk, cikgu saya cakap minggu ni saya kene pergi kelas tuisyen. Sori, saya tak bleh temankan atuk.


Atuk menelefon Secretary : Jangan risau, minggu ni kita outstation. Jadi
uruskan semuanya..


Woakakaka...penat aku nak taip lagi nie...

2 ulasan:

FyZa berkata...

penat aku nk baca woi..haha

alinac lover berkata...

@FyZaHHEHEHE..SKE I~

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...