Jumaat, 21 Mei 2010

:: byk lg nk update tp.... ::

Tp apa ek??
Disebabkan aku terlupa nk bwk kabel wimax..
Maka dgn ini segala kegiatan mengupdate entri yg besh2 terpksa ditangguhkan buat sementara waktu..
Adik aku msti tgh besh layan internet kat umah..
Aku update pakai BB sudah..no pic..aiseh..
Byk lg pic nk dikongsi bersama..
Napa muka aku je byk..
Sja je..dah blog aku..ske hati la kan..
Aku yg hepi tgk muka sndri..
Itu kenyataan taw..ske sgt..so sweet..
Bluekkk!! Maw muntah ke?? Pg jauh2 ya..
Byk lg muka aku akan kuar pasni..
If sape2 x ske..pls remove me from ur list..
Klo dok tgk jerk..kang skit mata lak..aku sjuk hati xpe..
Hahha..pape pon..tgu je mlm kang..


Note: xsbr nyer nk mkn cupcake..maw tgu abg halim smpi dulu.. Muah3..

Tiada ulasan:

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...