Khamis, 6 Mei 2010

:: bil kena potong lagi??? ::

hah! aku ingt masalah aku yg boleh diibaratkan jatuh ditimpa tangga ni..makin byk plak tangganya..
uh..teramatlah stresss..mcm x nk blik umah da aku ni haa...
geram tgk muka budak sekor ni..
alahai..siyes aku agak menyesal deal bisnes ngn dak2 bwh umur..
adui...dah sudah la mslh smlm..
aku bgun pg ni dgn semangat yg bru la kan..
siap pg bli bju bundle smpi 5 helai..cntik2 lak tuh..
xpela kan..korg x layan bundle kan??
aku ni x kaya mcm korg..layak pkai bju gtu2 jerk..

erm...dah hbis kerja td..aku singgah la tesco jap..
bli susu si tisya..mak dia xde..pg hatyai bli brg..
maka aku la jadi mama dia jp..ms naik escalator(btoi ke aku eja?)..bru aku tingt nk call abg.halim..
satu hari ni dia x cntct aku lgsg..aku call dia x dpt..ni msti kes xpg kerja.a
ala...napa x pg keje..mgu ni jer da 2 hari xpg keje...nk kata dia ada share dlm syarikat tuh..xde plak rasanyer.
bajet kaya btoi...ah..kalo kaya xde nyer bil kena potong..
rupanya sbb dia x call aku satu hari ni adalah kerana bil dia da kena potong..
isk! again??
mcm nk lembik da kaki aku ni haaa..aritu da kena potong da..
dia ni wat panggilan apa smpi bil melambung2..aku yg guna main line pon xe bil mcm dia taw..
ah..siyes..hangat hati ni ha..sama mcm smlm..kena tido awal kowt hari ni....
alamak..da pkol 10.30..aku nk p mandi lah..panas r luar n dlm bdan aku ni...

zaaaas!

Tiada ulasan:

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...