Ahad, 2 Mei 2010

:: alahai..skali lg ker ?? ::

ini smbungan kes yg lepas oke..
kes my lover bli tiket bus tp bus x dtg tuh..
huhu..naya2..

disebabkan niat mr.lover yg bersungguh-sungguh nk dtg kedah..
maka niatnyer dimakbulkan dgn dpt satu tiket bus SHAMISHA utk ke kedah..
tp mlm la bru dia leh dtg..patotnyer pg jumaat tuh dia da smpai..tp sbb kes tuh..pg sabtu bru leh tiba di sg petani..
aduh.da buang masa da satu hari..siyes..geram btoi aku..
tp bkn slah mr.lover..xpe2..i cool da pastu..
tp..nk dijadikan citer..buat kali yg keberapa...(byk kali da jadi mcm ni ;p)
mr.lover tertido..n menyebabkan dia terlepas station sg.petani n trus menuju ke alor star!!!
haaaaaaa.....aku?? pon tido jgk (penat taw..tido mampus la aku)..hehe
pkol 7 bru aku tersedar..tgk2 da cerah..adoi..mana syg aku ni..gelabah aku..
trus aku call dia...n dia kata.. "ni kat shahab perdana"
ayoyo...mcm mana boleh terlepas??aku tny..
dia kata tertido lah.
alaaa...aku trus rasa bersalah giler..aku pon sakan tido x sdar dunia..patotnyer smpai sg petani pkol 4 pg..td sbb terlajak maka smpai pkol 8 pg..
mujur terlepas smpi alor star jerk..
dulu..smpai kangar taw..geram aku..

abg halim...oh abg halim...
kuat btoi ko tido yek..
nk kenal sape mr.lover..???
ni haaa


x hensem kan??tp aku syg aww..thanks dear..bln depan dtg lg oke. ;P

Tiada ulasan:

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...