Selasa, 11 Mei 2010

:: ah ngada pulak ::

eh...apesal ngn tajuk di atas..
hoho..
xde kena mengena ek..
2 3 hri ni aku frust sket..
sbb pe??
sbb aku bru je nk semangat nk berblogger...
tp time tuh la internet ni kian jauh dr aku..
ceh..
mgu ni aku nk wat entri byk2...klo bleh lg bk dr en.ben (tu dia semangat!!!!)
tp klo boleh entri yg ada ilmu la kan..
mgu dpn rasanya mcm kurang la sket..
yela..nk kena out-station..
bkn jauh pon..KL jerk...
dua mgu lg ke kuantan lak..
ayoyo..mmpus la..kang mkin hilang la aku di ingatan para blogger..
eh..pasan mcm ada org baca blog ko ek yong???!!!
xpe..pasan sndri..sodapkan hati..aku bahagia pe..
huhu..

2 ulasan:

sophie berkata...

ada je org baca.=)

alinac lover berkata...

hehe..thanks sophie..sudi gak baca nyer~

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...