Isnin, 31 Mei 2010

:: 20 soalan..panas taw!!! ::


ditag oleh miss kacang=)


Soalan pertama : adakah anda rasa anda hot?

hot jenis cmana ek?klo mrah2..mmg ini bukan time nyer..kalo diriku "howt" yg len..mmg iye..kenyataan oke..hahaha


Soalan ke-dua: upload wallpaper yang anda guna sekarang.

tah gambar apa ni haa.. :P

Soalan ke-tiga : cerita pasal wallpaper tersebut.

biasa2 je..x menarik langsung


Soalan ke-empat : bila kali terakhir anda makan pizza?

aiyak..sudah lupa lah :(


Soalan ke-lima : lagu paling latest anda dengar.

lagu bali.(sbb ada kat spa ni haa)


Soalan ke-enam : apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?

nk rep komen,jwb tag n update blog laju2~

Soalan ke-tujuh : selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?

yong

deha

Soalan ke-lapan : tag lagi lapan orang.
1.ummu

Soalan ke-sembilan : siapakah orang no. 1 kepada anda?

kawan sek men..amat comel..x cya sudah:)

Soalan ke-sepuluh : katakan sesuatu kepada orang no.5


rajin2 la cicirkan telor kat blog ni yer ;P


Soalan ke-sebelas : no. 3 ada hubungan dengan sapa?


dengan suaminya.


Soalan ke-duabelas : bagaimana pula dengan no.4?

x sempat nk tny lagi :0

Soalan ke-tigabelas : pesanan kepada orang no.6


rajin2 la komen blog gua yek!!!


Soalan ke-empat belas : kata2 cinta untuk orang no. 2.


i lap u syoo~ngeh2

Soalan ke-lima belas : adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan?


xde lgsg~


Soalan ke-enambelas : berikan 5 perkara yang anda tawu tentang orang yang mengetag anda.


-pgl pnut
-pakai spek
-suka color purple
-anak yg baik
-ske dtg blog i kan??keke

Soalan ke-lapanbelas : perasaan anda semasa buat tag ini.


teruja lah~jrg2 dpt tag.hahaha

Soalan ke-sembilanbelas : adakah anda tau si razman itu sengal


aiyo.razman mana ek??


Soalan ke-duapuluh : gay or less?


dua2 xnk~

4 ulasan:

kacang berkata...

thanks jawab tag.
hehe.
suke.
memang suke datang blog ain.
best!=)

-telordibasuh- berkata...

mai ai..byaknye nak keje jawag hahaaa.....tq ain..hehe..

FyZa berkata...

eh dpt tag lg..keh3..tengq yong..nti fyza wat k..=)

nurulsyuhaida :) berkata...

haha yonggggg! syu dah penah buat dah tag nih hehehe

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...