Selasa, 27 April 2010

:: wah..EN. BEN ASHAARI ::

salam..hye2..
todays start berblogging smula.
.smlm aku x pg kje pon..ponteng..
klo da ponteng..confirm aku x on9 punyer..huhu
xpe..ponteng pon ngn bos..aku x kisah la sgt kan..
bkn nk tolak gaji aku pon..hahahah.
.aku skg ni klo boleh nk je hidup kat dunia maya.adoi..
dah nk jadi blogger tegar da ni ha..
n muka da hampir2 jadi buku..aik..apa itu??
huhu..yola..facebook jerk memanjang..
maka..smlm..aku pon bli BLACKBERRY..
haha..ini suma gara2 aku slalu jerk on9..hidup ku dgn internet jerk.
.xpyah ajak tgk wayang pon xpe oke..hahha..kerek tuh!!
apa perasaan aku bila dpt hp ni??
biasa jerk..uh yeke??
yela..sbb aku bkn pndai sgt pon guna..main tekan2 pandai la..
ada sape2 nk ajar??
adik aku pon pndai guna..akak nyer ni slow sket oke ;P

eh..sbnrnyer aku bkn nk citer pasal BLACKBERRY aku tuh..
pg ni aku excited giler.
.sbb encik blogger tegar a.k.a. ben ashaari telah sudi dtg menjenguk ke blog aku.
alahai..ske nyer..mcm nk buat kenduri doa slamat jerk...hehe
.ni msti smlm..x pon kemarin..aiya..xsgka giler aku..da lama tingin taw..
mujur x gila ni ha..hehe
ala..cpt la glamour..gila glamour da aku skg..
kalah artis.. ;P

korg nk tgk x apa dia komen pasal blog aku..
meh klik sini >>>>>BEAUTICIAN GIRL

2 ulasan:

Aina Mardhiya berkata...

wah! yong da bli blaCkberry..

jeles nieyh..hehe :)

mahal x yong?

alinac lover berkata...

Hehehe..
Hrap bersabar..
Jgn jeles2..bli hp ja..bkn bli rumah.
Hehehe..

Murah je aina.yong bli kat digi center.
Skali ngn pakej

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...