Sabtu, 10 April 2010

:: thanks abg dtg ziarah saya ::

salam..
hye jmpe lg readers..
ewah..ade ke org yg membaca ek?
huhu..mcm ade jerk...
perasan jap xpe kowt..uh..;)

erm..da lewat mlm da ni..tibe2 jari-jemari ni terasa nk menaip pulak..
actually aku bru je blk ni ha..
td g anta huda blik umah abah..tp sblm tuh pg tesco bli beras kat tok..
pastu pg lepak kat JAM BESAQ...pg ngn apis,abg pejal,abg halim n tisya...
sje je g lepak ha..yela..kbtulan aku dpt gaji n abg halim mgu ni gilirannya dtg ziarah i kat sni..
ayoyo..saya sgt2 rindu taw sama abg..bru dtg smlm..sok sudah maw pulang...
bila maw dtg lagi ek abg??bulan 6 nnti yek..lmbt lg..uh ;(

sok..da tentu2 ramai customer kat spa..yela..berdasarkan rekod appoinment..ada 2 org nk massage,sauna n jakuzzi..pastu fifa(kwn aku kat PUO dulu) nk dtg gak katanya..nk wat pakej pengantin..hope pinggang aku x patah.. huhu..xpe..rezeki Allah nk bg...aku amat2 bersyukur..harap2 pasni leh kawen cpt..hahhaa..smpt lg ek yong!!!

sian abg halim...time dia dtg sni..time ni la aku bz giler ngn keja.pg2 aku kuar..mlm bru blik..
mlm jap jele aku dpt borak2 pon..pastu aku da sibok nk tidor da..skg ni pantang je tgk katil..brg jap jerk aku trus berlayar tah ke mana2.. ;)

oke..semangat utk esok da ada..n aku xsbar2 nk jual produk yg org letak kat spa aku..
uh spa tuh aku punya ker???hahahha..tidak2...aku keje je oke..
dah2...smpai sni dulu...dadadada

Tiada ulasan:

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...