Selasa, 20 April 2010

:: out-station (PERAK) ::

salam semua..sihat ker?hehe
hari ni isnin..(da hari selasa da pon)
masa menunjukkan pkol 12.57 a.m..awal lg ker??
hari ni aku nk tido awal..hehe..bgus kan??awal ke time mcm ni??
hahha.awal la tuh..slalu tido 2 3 pg..ptot la muka aku da nmpk tua..
tido nk lmbt jerk.uh..
esok hari selasa..aku nk p Perak..Ada urusan nk diuruskan di Teluk Intan...hope aku slamat smpai n kembali ke Kedah ni haa..
aku ingt nk round2 Ipoh..lepas hbis jer slesai keje di Teluk Intan..trus shoot ke Ipoh..
hehe..ade pape ke??ala..ingt nk ke rumah dak2 kolej aku dulu..nk jmpe..windu taw..
okeis..sok pas blik dr sna..aku update lg...doakan aku ya geng~ daaaaa

nunite :)

Tiada ulasan:

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...