Sabtu, 24 April 2010

:: cite hari sabtu :: in da morning

umang aiiii~
aku bgun awal dow ari ni..skit mata nk bukak ni ha..
huhu..tp xpe lah
blaja2 la bgun awal noh..
pg td..aku kena p skol huda..amik report card dia..sbb abah x dpt pg..adoi..
segan gak aku mula2 masuk skol tuh..yola..yg lain2 da agak berusia..yelakan.nama pon parents nk g amik report card anak..aku ni??? muda trang tang2 lg taw..
maka..dgn penuh bergaya..aku melangkah msuk skol TETTTT (nama skol dirahsiakan atas sbb2 tertentu) ;P
cari punya cari..akhirnya jmpa gak huda...wah..msuk je kelas dia.bdak2 kelas suma tgk aku..peh!
segan siot.. ;)
aku amik tmpt kat depan cikgu..dah xde parents lain da.aku je mase tuh..
aku n huda duduk la ter"congok" kat depan cikgu tuh beberapa minit..haish!
nk taw cikgu tuh wtpe??
haiya...bole dia dok ber"sms"..ape punya cikgu..buat la keje cpt..da la xsenyum ape pon..bole buat aku rasa mcm org bodoh sebentar kat situ..tp aku still control cun oke..hahhaha

erm..sblm tuh...(ms cikgu tuh tgh sms)..aku smpt la meleret mata ni tgk kertas markah kelas adik aku ni ha.dia dpt no10..erm...truk dah tuh..suma huruf ada tuh yg aku geram sgt!!!
dari A smpi G..suma ada..ape ko blaja ni dik???
org nak anta tuisyen..ko buat lengah2..kali ni aku x kira...kena anta g tuisyen gak..
isk..bikin malu aja.. ;(

so pastu..cikgu dia suh aku sign kertas markah utk ujian ari tuh..maka selesai la tugas aku...
kuar kelas pon aku kena hati2..muka manissssssss jerk aww.. (perasan sat)
ahaks!

dah kuar dr kelas tuh..aku mula la nk membebel..pot pet pot pet...
mulai mgu ni...start tuisyen..xleh main2 da dik oi...taun dpn nk exam..kang dpt truk..muka akak ni yg malu...xpndai jaga adik..
uh..korg ada adik x??msti adik krg pndai kan???
cemana korg jaga adik ek?
meh bg tips sket...sian aku taw.,.. ;(

Tiada ulasan:

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...