Jumaat, 30 April 2010

:: Allahyarham Aminurrasyid ::


eh..korg penah dgr atau terbaca x nama di atas??
erm..citer bru ni haa...Allahyarham Aminurrasyid..
seorg remaja berumur 15 tahun telah mati ditembak oleh polis..
aku xnk la komen pnjg2..sbb aku bkn terlibat pon dlm hal ni..
tp mula2 aku baca berita ttg dia..aku terkejut..sbb dia mati ditembak di kepala..!!
MasyaAllah..cuba korg bayangkan..
mgkin ada yg xkena..polis silap tembak ke apa??
klo kuarga aku kena mcm tuh..maw meraung2 da aku..
xdpt nk dibayangkan..
btoi ke dia penjenayah??aku rasa..mgkin masa tuh dia glabah la..
yela..dah kena kejar polis..umur x matured lg plak tuh..
klo aku pon glabah..mgkin klo aku..aku serah diri aja..
BTW..siyes..sdey la bila dpt dgr cite mcm ni..mcm kes naya jerk..
aku ada baca blog sorg ni...
kisahAllahyarham Aminurrasyid gak..jome terjah >>

5 Keadilan Buat Allahyarham Aminurrasyid

6 ulasan:

DiyanaDaniel berkata...

Entah la..nak kata x tau undang2..penegak undang2.Kalo tindakan x sentimpal, rasa nak menulis pada Dato' Isham.

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

AL-Fateheh..mcm skung kes

nisa berkata...

penah dgr psl hal ni.. ape2 kte tgg je..

nisa berkata...

ade dgr.. tp xbape nk phm lg psl hal tu.. klu da nk tegakkan keadilan maknanya budak tu xsalah la kot.. ape2 tggg..

☻UsaGi NaNa☻ berkata...

hmm...cmne la leh lagu tuh kak???

alinac lover berkata...

dlm paper skg tgh howt lah~~

sian giler taw..agak2 lah kan nk tmbk..kena kat kepala tuh!!

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...