Rabu, 10 Mac 2010

:: saya sayang abah ::

today penat btol..rasa lenguh2 bdan ler..
keje xde byk mana pon..huhu
today..customer boleh tahan la jgk.
alhamdulillah..rezeki..hari2 customer dtg..
x mcm sblm2 ni..agak slow perjalanan sehari2..hehe

blik dr keja..teh ajak mkn roti arab kat taman ria jaya.
maka..pas ttup spa..aku trus ke ke kedai berkenaan..
makan 2 roti..kenyang sudah...
yang len2..ada jgk yg mkn smpai 4 keping..ayoyo..itu mkn ke apa?
teh pon sama naik je..byk btol mkan nyer..

pas mkn..aku pg kat umah abah..nk amik abg pejal..n ziarah abh n adik huda..
aku rindu kat abah n adik huda.. :(
wlupon dkt..tp aku x slalu tgk dorg..
umah tok n umah abah..dlm 10 minit je perjalanan klo nek keta..
tp tah la..knapa agak nya aku mcm xnk pg umah tuh??
aku slalu perhatikan..klo aku nk blik jer..msti abah anta aku smpai ke pintu pagar...
tiap2 kali aku pg umah abah.msti mcm tu..
rasa kagum jerk..mcm aku tetamu.. :(
jauh di sudut hati ni..aku taw abah syg kat anak abah ni haa...
sori abah..yong bkn x nk p sna..
tp hati ni haa..
abah paham x yer..yong pon xpasti..
xpe..hope pasni yong akan slalu p tgk2kan adik huda.
hope abah keja elok2 na..
yong sayang abah taw..
mcm yong syg arwah mama jgk
smoga khidupan kita makin cerah....
xnk mcm dulu2...gelap sgt pas mama dah xde..

i miss my family :(
opss...aku touching sebentar...(sebak sat..xpe yong..ngis sket2 xpe na..org xnmpak pon)

oke2..tajuk diatas kena x ngn apa yg aku coretkan..??
pasni nk blaja update dlm english lah..(tp aku xpndai lgsg haa..)
ada sapa2 leh tlg x yer..kwn aku dr filipina xpham la malay..sian dia..huhu..

tata ;)

Tiada ulasan:

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...