Ahad, 28 Mac 2010

:: jgn jadi malas YONG!!! ::

hui..hui..lama nyer rasa x update..
jari jemari yg GUMUK ni...mlas nk berjalan2 di atas keyboard..
actually..aku bru je blik dr jumpa AKMAL..dia bru je smpai dr KL pg tadi..
akmal??sapa tuh??kwn lama tuh..lama ke??adalah around 7 0r 8 years..
wah..rasa kagum dihati..hahaha :0

sesengal lak aku kan??xde pape pon sje nk promote nama dia..hahaha
erm..boring la asyik keje jerk..bila la nk kaya..
aku mmg nk jadi BUSINESSwoman taw~
huhu..bole ker yong..but we'll see..
xlama lgi jerk..wah..semangat ni..
so skg masa utk aku kerja dgn bersungguh2..
majukan D LADY J SPA!!!!
cantikkan muka!!
kuruskan BADAN!!! opppss...hehehe..bab ni yg den lomah ni...
bila taun la nk kurus cik ain..adoi :(

xpe..usaha sket je lg..for 2 3 months..
nnti abg sayang saya dtg..msti dia kata saya lawa..adoi..
dah2 yong..sila tidoq..kamu da keterlaluan..

tata~~

Tiada ulasan:

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...