Sabtu, 20 Mac 2010

:: Honest Scrap ::


adoi..setelah beberapa hari berlalu..
baru hari ni aku boleh nk jwb "10 perkara yg anda patot tahu ttg saya"~
ewah..ayat x boleh blah lgsg..
actually..saya sebenarnya sudah di tag oleh kwn saya..iaitu Pn.Fyza..opss ;)kwn saya yg sgt comel ni bru aja dpt tittle itu yek..jeles i taw..ahaks..
oke..lets read ya..

1.nama sebenar yg trdpt dlm I/C: NURUL AIN ZULKARNAIND..nama manja YONG.(manja ker..x pon kan?)..kwn2 slalu pgl yong @ ain je..n another name is DIHA..nama ni dak2 dorm aku ms skol dulu je pgl..why?pnjg citer..next time la tny k..hehe..

2.now aku sudah menetap kembali di kedah..iaitu di sungai petani tercinta..sblm ni..merata2 da tggl..kelate..perak..penang..melaka..hehe..hope pasni xde pindah2 da la..klo pindah pon mgkin ke negeri "K" je kot..ikut suami(tu pon klo aku kawen..hahahah..gatai da yong skg..)

3.skg ni aku bekerja..jgn tny knapa aku xsmbg blaja..soalan yg aku plg xsuka oke..dan aku akan jwb..aku MALAS..wlupon itu jwpn yg sgt2 TIDAK BENAR sama skali..

4. kerja apa??haa..yg ni aku suka jgk la org tny..aku kerja kat dlm sungai petani ni jgk la..kat taman arked.kej kat Spa Kecantikan..as a beautician..hehe..i da beauty u! jgn xtaw..ramai org xkenal aku da skg ni~~hoho!perasan jap xpe kan?? ^_^"

5.soalan2 yg aku plg pantang org tny adalah seperti berikut:
-jgn tny knapa aku xblaja.kan muda lg (ada la sbb..xkan aku nk heboh suma org!)
-pndai msak x??klo aku pndai pon aku akan jwb x..
-"u ni pemalas ek??" uh berdesing telinga aku klo org tny gtu..
-nk kawen bila?? aiyak..tny abg halim la..klo tny aku, aku jwb sok la aku kawen..haha(gatai!)
n bla9..

6. plg ska klo org tny pasal spa aku kerja..mulut aku peluru berpandu da ha..mcm2 aku promote..hehe..xpe..rezeki..kna kerja kuat..kan?

7.sgt penakut @ geli ngn binatang terutama sekali Kucing..aiyak..jgn carik pasal la klo ada hati nk lempar kucing kat aku..boleh histeria aku..jgn bikin malu oke..

8.sgt2 suka travel..wlupon aku takut nk travel sorg2..tapi aku sgt suka sahut cabaran..bila da smpai tmpt nk dituju..happy tuh..punya la xtaw nk bayangkan..dlm hati ckp "hebat gak aku ni kan"..hahaha

9.mama saya sudah lama meninggal dunia..about 13 years ago..maka..harap2 jgn la ada yg sje2 buat tny pasal mama aku yek..wlupon aku akan wat xtaw aja..tp pastu maybe i'll sad..ngis dlm hati lah.. :(

10. last..aku bercita2 nk bukak another branch tuk spa aku keje ni..aku nk jadi sorg wanita yg bekerjaya n berdikari..boleh berjaya mcm org lain jgk..chaiyok yong! yehaaa~~ (excited ni)

oke..takat ni je kowt..klo nk taw lebih2...leh r chat ngn aku k..hehe..promote diri.
add ym pon oke.. yong18_female@yahoo.com

tata

4 ulasan:

dearist anys berkata...

besnye tgk org kawen.
i nieh bile la.
XD

alinac lover berkata...

ololo..jgn ckp mcm tuh~..i ni pon lg xthu bila..
cepat lah kaya..ngee.doa9~

FyZa berkata...

jeles apa syg? nti smpai turn u gak..oke..

yea! dah wat pun..=)

alinac lover berkata...

hehe..klo ada org kawin..msti yong tingt fyza aww..antara kwn yg terawal kawen..adush...

saya??x mampu lgi..~ ;(

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...