Rabu, 17 Mac 2010

:: FIVE..dot..dot ::



oke..saje nk jwb yek..meh2 usha~~


1. FIVE name that peole call you
- yong
- ain
- nurul
- diha
- syg (opss)

2. FIVE important dates of your life
- 18 mei 1988 (besday aku..xkan x ingt kan)
- all my family's birthday
- 24 Mac 2008
- 21 june 1987 besday abg halim i ler..
- all my friend's birthday

3. FIVE things you done yesterday
- tgk movie ngn dak2 umah ni haa..
- men FV kat FB
- anta teh kat airport penang
- komen2 kat group ANTI MY EX kat FB
- layan blog lerr

4. FIVE ways to be happy
- mkn aiskrim
- shopping
- travel jauh2..klo bole sorg lg bgus..
- dok ngn family..
- men game kat kebun kat FB..haahahaha..

5. FIVE favourite movies
- citer kartun la opcos..
- alice in wonderland (nk tgk lg)
- KAMI (Sudirman punya citer oke)
- cite melayu yg x merapu lebih2
- funny movies..klo x kelakar aku akan tertido...uh plss..

6. FIVE favourite hobbies
- layan fb
- usha blog (aku blogger tegar..isk..yeke??)
- men game kebun
- mkn (pasni aku aku rgkan oke..jgn risau)
- jalan2..sorg2..huhu..sian aku

7. FIVE favourite peoples
- my families
- my boyfie
- Bestie
- friends
- sape2 yg maw kwn ngn aku ni ha.(ada ke??..sila angkat tgn)

8. FIVE favourite places for vacation
- penang..isk..(??)
- any island in malaysia/world
- pahang...Genting or Cameron..which one??
- sabah
- tmpt mana2 je la yg ada kwn2 lama..hahaha..nk gak g jmpa kan..smbil holiday

9. FIVE reasons you answer the survey
- syok2..
- tingin nk wat jwb
- ada ms luang mlm ni
- sbb pasni nk tag org lak..
- nk taw gak pasal org lain pasni

10. FIVE persons to tag
- anys rina kedah mari.
- eila..klo ada ms plss answer it oke..
- kak long (akak eila) nk taw gak pasal k.long
- ahmad fais (x pe ker??)


4 ulasan:

Unknown berkata...

tq syg sbb tag aku!
syg hang!

Unknown berkata...

aku syg hang jgk!!! ngee

Rowena Zainuddin berkata...

cardigan 2 comel!!
hehee..
tiba2 lak kn..
heheee~
:)

Unknown berkata...

hehe~tq rowena..
ur name so sweet mcm gula~~
;)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...