Isnin, 15 Mac 2010

:: bila la nk out-station lg?? ::




isk2..persoalan ni la yang bermain2 dlm my head kebelakangan nih
nk jerk aku bli ticket bus..n go to KL..
i miss KL..peh..berlagak jerk bunyi..
mcm org KL je gaya nyer..hehe..
aku org kg jerk. ;(
tp tu la..mcm rusa msuk kg ler klo dok KL tuh..
suma tmpt nk pg..muur ada kawan yg sedia nk amik no nk jmpa aku.
hahahah..da mcm artis haa.. oke x?? ;)

alhamdulillah..perniagaan spa makin MaaaaantOp..ngeh2..
so..aku xde la kesempatan nk blah dr pekan yg kecil ni..
kene tumpu pada kerja n kuarga...
yele..aku skg da praktis jadi surirumah wlupon xkawen lg...
kene antor dak2 pg sek..anta tusyen..anta ngaji..mcm2 lah..
ahaks...ada ke org nk kat aku??aku dlm training nih..
(ops..i'm not single but available oke)

back to the main topic..
nk wtpe pg Kl tuh yong??
adA pape ker..hehe..dlm hati sapa taw kan..
nk carik apa??
kwn2 kot?or rindu downtown cheras??
hehe..ala..dr taun lepas aku da niat nk pg tiap2 bulan ke KL.
yele.nk bli sandal baru..ke scandal baru.??
haish yong...jgn carik pasal oke..(insaf sket..!!)

oke2..aku ingtkan diri aku ni..
*jgn la lupa diri tuh..org susah wat cara sndri oke..jgn dok berlagak nk jadik org lain.
*senyum hari2.baik2 ngn org..smga org akan suka n syg sama kita..
*kerja..kerja..kerja...for myself n family..
n smga business skg makin maju n dpt bukak cawangan lagi..
impian akan dpt klo aku berusaha..ingt yong deh..
hehe..oke2..stop la dok ngarut tuh..

*abg halim..saya rindu kamu oke..*(lari trus dr topic)
sleep time..baca doa dulu...
amin..

5 ulasan:

johnlabu berkata...

:)

ahmad fais ishak berkata...

kite tuka la..yong dok kl..i dok sg ptani

alinac lover berkata...

john- ;)

paih-ha...bole jgk..meh tukar skg lah~ ;)

dearist anys berkata...

comelllllllll.

alinac lover berkata...

uik..apa lah yg comel u...ngeee

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...