Jumaat, 19 Februari 2010

:: bowling time ::



bru ku sedar..skg ni family ku byk wat aktiviti riadah bersama-sama..
yelakan..slalu bz jerk..but bila da ada msa terluang..ok gak wat aktiviti riadah..
hilangkan tension..right?
so smlm..pas aku hbis kje (blik awal sbnarnya ;P ) ktrg suma nk pg main bowling..
aiyak..xde la awal pon..dlm 8 lebey (waktu malam) bru ktrg gerak..
men bowling xnk dekat sgt pulak kan..(perli nih)..pg smpai MEGAMALL sbrg prai..
smpai sna dlm pkol 9 lebey..

men dlm 2 game..wah..sakan..suma excited habis..
aku dlm xpndai pon da nmpk mcm nk pro da...hahaha..perasan le plak..
hbis game dlm pkol 11 lebeh...isk..perut sakit...lapor.. ;(
yela..aku x dinner lg..ingt aku sorg...rupenyer ada lg yg x dinner..
uh..pas hbs game..apa lagi..trus cri destinasi jalan2 cari makan r..
lokasinya di OLDTOWN JURU..

peh..ramai siot...mujur la tgu x lama sgt..
aku mam mee jer mlm2 ni..nk mam nasi...da pkol 12 midnight..isk..gumok2....
yg pg smlm ada r dlm 9 org..besh ler dpt berkumpul mcm ni...
aku ske sgt ler bab jalan2 ni ha..
hope pasni ada lg destinasi lain...happy2 family ;)

stop sni dulu deh..
nnti story lgik
daaa ;P

2 ulasan:

Dearist Anys berkata...

men ta ajak.
huwaa..
hehe

Unknown berkata...

hehehe..u jauh maa...
klo dekat..i ajak da eh...
:)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...