Selasa, 23 Oktober 2012

LUNCH AT BUBBA GUMP


Alhamdulillah bersyukur ke hadrat Ilahi dengan rezeki yang Allah limpahkan kepada yong dan keluarga.. Sekurang-kurangnya kehidupan yong makin jauh berbeza dari dahulu..banyak perubahan positif dan peningkatan dalam kehidupan yong..bermula dari berniaga secara perseorangan, sekarang yong dah mula mengembangkan team yong ke seluruh Malaysia..terima kasih di atas kepercayaan rakan kongsi terhadap yong..akan yong semat didalam hati dan sentiasa berikan kerjasama yang terbaik untuk anda semua..

Last week sebelum yong balik ke kedah, yong sempat ke Sunway Pyramid untuk berjumpa salah seorang rakan kongsi yong disana.. so dah alang-alang lunch hour..we decide untuk makan di Bubba Gump.. first time yong makan disini.. makanannya sedap-sedap belaka..yong suka seafood disini..best!


dari kiri Juliana Jalil, Shaliza Aziz, Aishah Ahmad and me, Yong! Yong rasa happy bila bekerja dalam satu kumpulan yang sangat komited dalam kerja..yong pon lagi bersemangat jadinya..



so, inilah makanan yang we all order..banyak jugak makanannya.. salad tu penting ye..now yong dah mula sukakan sayur..hehe terutama timun..hehe... bagus jugak kan..maybe sudah berada di peringkat fasa umur sebegini..maka yong pun mahu ubah cara makan yong supaya lebih sihat dan aktif..nak bekerja dalam beberapa tahun lagi..so kesihatan memang kena jaga la kan.. ? 

kepada u ols yang nak jugak ke Bubba Gump..bole lah ke alamat seperti dibawah :

OB.K2, OB.K3, OB.K3C & OB.K3D, Oasis Boulevard, No 3, Jalan PJS 11/15
Bandar Sunway, 46150 Petaling Jaya, Selangor
Telephone No : 03-5638 4559 and 03-5635 3559
Fax No : 03-5637 6559
Sales & Marketing Manager: Sherene Lalitha Kanesen
 

1 ulasan:

Unknown berkata...

x penah ke sunway piramid lg..

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...