Rabu, 13 Jun 2012

KENAPA BIZNES PREMIUM BEAUTIFUL MUDAH?



  • Sebab kita ade FREE personal coaching .. FREE training class .. FREE guidance .. just beri peluang untuk kita cungkil potensi diri masing-masing .. Everyone in this biznes start from ZERO ;) 




  • TEAMWORK .. pepatah pun ade mengatakan "bersatu kita teguh, bercerai kita roboh"  .. so kalau buat biznes sorang2, momentum akan cepat turun & bile ade rintangan sket je pun, kita akan cepat lemah .. "berat sama di pikul, ringan sama di jinjing" .. bile kita buat biznes secara teamwork, yang susah jadi mudah .. 



sebahagian biz partner yong di utara :)


biz discussion di KL
  • DEMAND yang TINGGI .. Perempuan sanggup spend untuk cantik & kuasa membeli memang di tangan perempuan .. hehe .. sebab tu la slimming centre tumbuh macam cendawan .. produk untuk kurus / kecantikan pun banyak sangat di pasaran .. 

  Source: Google search


Source: www.docstoc.com



  • Taraf KESIHATAN yang makin merosot .. zaman sekarang, muda2 lagi dah sakit macam2 .. Premium Beautiful kan 70% untuk kesihatan .. Mencegah itu lebih baik dari merawati ..



gambar-shalizaaziz.com


Apa yang yong share hari ini datang dari pengalaman sendiri .. Kalau uolss berminat nak tahu lebih details, jom kite set date .. sambil minum-minum yong cerita ye .. bile dah faham, barulah uolss boleh nilaikan ;)

mobile: 013-7049413
email: alinacshoppe@gmail.com

2 ulasan:

Unknown berkata...

besnye..tp tgh study..so, xleh nak join..huhu

Ardini Humaira berkata...

waaaa hanis! :D

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...