Jumaat, 27 Mei 2011

:: Spek mata takda cermin ::

kuang3~ saja eksyen je pakai spek mata macam tu..padahal bukan ada cermin pon :) hehehe..suwit tak? gambar ni yong snap masa dalam perjalanan ke rumah cikgu saniza itu hari..


geli pulak bila tengok gambar ni lelama kan? rasa nak tampar je hahaha.eh korang..yong rasa nak buat cokelat lagi la..japg kalo free nak ke kedai bahan kek..nak beli almond & bekas cantik untuk letak cokelat tu..pastu bole start jual da..keh2~ oke semoga berjaya untuk diri sendiri..

tata!

4 ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

heheh...kalu ada kanta pun awe tak pakai kot..tapi yong pakai comel

MamaEma berkata...

salam kenalan...

dapat balik tak kesilapan dgn bayaran air asia itu...

Izan Ishak berkata...

hahaha...yong ni mmg lagi comel pakai spek gini~

ana apez berkata...

merahnye.... hehehehe

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...