Selasa, 24 Mei 2011

:: Kalo kita stress..kita kena buat macam xde masalah je kan? buat-buat lupa jerk bole? ::

oh patot la yong x sedap hati..rupanya ada masalah terselit yang baru diketahui..adoi..sakit jiwa..
disebabkan masalah tu..yong da kerugian sedikit..ada la dalam Rm80++ eh banyak jugak la kalo Rm80 tu kan? ke sikit je bagi korang? tapi nak buat cemana kan? kalo masalah tu xleh diselesaikan..terpaksa BURN jerk duit tu..gigit jari je la yong T___T

eh korang..yong ada buat kek tau..kali n menjadi..cokelat pon menjadi..ok da bersedia untuk menerima tempahan..ada ke yang nak tempah? :p

7 ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

awe pun kadang2 lupakan...tapi bila sorang2 teringat balik :(

ana apez berkata...

mane kek & cokelatnye?? kasi terliur cepat. hehehe~

Ardini Humaira berkata...

yong.. apa yang burn rm80 tu. hu.. banyak tu...

Mr feckry berkata...

baca la hasbunallah huwa niamal wakil..insya allah

delarocha berkata...

belajar erti kalah

sebelum kita mencari kemenangan

jeBateja berkata...

apa maksalah dgn rm80 tu..? belaja lah dari kesilapan....ahakz

Puteri Iqa Izyan berkata...

80hengget tu duit kak..

kek cekelat? yummy~~

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...