Jumaat, 8 April 2011

:: Rindu nak makan makanan Pelik ni ::

nampak macam makanan biasa je kan? tapi bagi yong agak luar biasa ler..sebab? erm...sebab lain dari yang lain~ heheh


nasi goreng with seafood..ni sepinggan besar bole makan berapa orang tak tau.

spageti seafood..nyum2~ siyes sodap~

pasta~ err apa tah nama dia..lupa~ hehehe...

3 pinggan ni bole makan 7 org yer~ restoren di KELANA JAYA~ mcm jauh je dari rumah yong tgl..masa ni yong p tahun lepas..bulan ramadhan.seminggu ke KL utk berpuasa disana..ecece..macam kat kedah xleh nak puasa yek! heheh~ alasan nak beli baju raya di Jalan TAR ni~ :p hope tahun ni leh p sana lagi~ amin

11 ulasan:

Mr feckry berkata...

terliur gua tengok

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

awe makanan pelik tak suka nak cube makan...heheh..

Eqmal berkata...

aduih perut ku tgah lapar nih,,

Kancilbiru berkata...

makan kat mana ni? huhuhu dapnya..

Salmia berkata...

aduh terliur tengok spaghetti tu.. :P

Abang Zam berkata...

seronok tengok pasta tu..kool..dah lama tak kena pasta

Ilhamny.com berkata...

kat mana nih yong..??kat area jln TAR ka..??dkt ngan daku dah tu, tp xpenah tgk lak nasik byk mcmnih..

xazryx berkata...

klu dpt kt aku mmg kenyang gile ni ,HAHA .

♥yaya budak suka embun♥ berkata...

sedapnya nampak..mmg terliuq abeh dah ni...hehheehee

alexa yussida berkata...

yong!!! sedapnye mamam...

miss u yong!!

munna berkata...

pasta tu buat kak munna terliur aje

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...