Jumaat, 22 April 2011

:: MISI yang tak berkesudahan | nak cari tudung pengantin!!!! ::

huaa..dari semalam dok mencari tudung pengantin warna putih...kawan yong yang nak kawen tapi yong yang gelabah beruk mengalahkan bakal pengantin.yong ingat nak beli online jerk sebab kalo yong beli kedai biasa pon yong kena pos jugak ke kawan yong. kawan yong dok di selangor tapi kawen nyer di Melaka.

erm..misi masih bergerak ni.dari tadi dok goggle je ni haa..

kalo ada sesiapa jual tudung pengantin warna puith meh la btau yong naaaa.pleas help me oke T__T

8 ulasan:

Green Apel berkata...

yong try g website ne...banyak jugak tudung pengantin..
http://www.myhannah.com.my..tapi harga tak tau lah ok ke tak..hehe

Mr feckry berkata...

lu bila lagi yong

alinac lover berkata...

@Green Apelthanks darling..tgh berusaha ni hehe

alinac lover berkata...

@Mr feckryngeh2..yong lmbttttttttt lg awww

nurkaloi berkata...

yong daa try carik kat http://kedaiprincess.blogspot.com/

atau pun
http://kedaisoffya.blogspot.com/

alinac lover berkata...

@nurkaloiwaaa kasi link skali..syg ah kamu!!!! thanks ya.nk p tgk la ni jugak!

AngahSayang2314 berkata...

yong bila lak?? hehehe

alinac lover berkata...

@AngahSayang2314hehehe lambat lg

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...