Jumaat, 8 April 2011

:: McDonald | suka la bubur ayam nyer ::

alahai..kalo p mcd..mula la nak order bubur ayam...nak-nak pulak orang yang belanja kan..terus order saiz oaling besar.hambik ko..makan puas-puas..yang orang lain punya makanan pon yong bedal sama :p


ini bubur yong..saiz besar..kenyang perut.senang hati mak! ngeh2~



burger tu adik n abe alim yang punya~ eh..berger dalam kotak tu sedap lah! nak lagik!! nak lagik!!

korang suka menu yang mana?

9 ulasan:

Edura Hanum berkata...

suka juga bubur mcd.lepas tue boh banyak2 serbuk black paper.memang terbaek!!

Mr feckry berkata...

yong, kurangkan fast food..penyebab penyakit tu

Kancilbiru berkata...

mak akak pun suka bubur ni...dia kalau nak makan bubur, mesti suh beli mcD punya...hehehe

nurkaloi berkata...

bubur ayam...bubur ayam mcd.... panas dan enak...bubur ayam

hehehe
kaloi pun suke
and suke jugak spicy chicken
lagi sdap ade black paper

memg pedass !!

toyolkiut berkata...

TK klau orang blanje, semua suka..
klau beli sendiri, TK pilih beger!
hehe..

munna berkata...

klu ke sana dgn anak2 mmg order bubur utk anak2...dulu suka foldover skrg dah tak keluar..sedihnya..

AngahSayang2314 berkata...

wah mcd lg..

Izan Ishak berkata...

dah lama tak makan bubur mcD...belanja kak izan lah yong...hehehe

::Budak Degil:: berkata...

bubur ayam tu einn makan mase demam je..kalau pegi mcd skng einn amik fillet o fish je..kurang sikit calori die..huhuhu

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...