Rabu, 13 April 2011

:: kecik hati ::

Hidup ni macam-macam dugaan kan?selagi kita hidup selagi tu la masalah ni akan tetap ada. So pada malam ni. Yong rasa sangat sedih.sangat kecil hati.sangat tertekan. Dengan siapa? Dengan orang terdekat dengan yong. Huu sangat x best.

Pada malam ni jugak yong dapat pengajaran yang perkara sampai-menyampai sangatlah tidak bagus dalam kehidupan kita. Kalo kita tak suka atau tidak puas hati dengan seseorang tu, better kita p terus cakap je kat orang tu.apa yang kita xpuas hati tu ya.

Kalo sorang ni dok bercakap pasal kita.then orang lain cakap macam lain pulak pasal kita then ada lagi yang bercakap. Waaa. Banyak cantik muka ampa dok bercakap buruk2 pasal aku. Meluat oke.

Yong sedar. Yong ni anak yatim. Jadi hidup ni..yong amatlah sedar diri. Orang cakap apa yong diam aja. Pendam ja sendiri2..sampai nak jadi gila :( Tapi kalo "orang tu".dah la tak paham apa yg aku sampaikan.. Dok berlagak bagus pulak.cakap x jahil. Cis!! nampak sangat ampa bodoh..malas aku layan budak2 bodoh ni.. Silap aku p tolong ampa aritu. Ptot aku biarkan ang tepi jalan ja dulu!! Biar ang Mati!!!!!!!!

Ya Allah.. Tenangkan lah hati ni. Semoga esok lebih baik dari ini. Semoga semua selesai dengan baik..


Sent from my BlackBerry® smartphone

6 ulasan:

::Budak Degil:: berkata...

ala yong..xmo ckp gitu..einn pn anak yatim..sabar ye sabar..tiap ape jd tu ade hikmahnye..n tiap ape yg allah tu duga pd kite die tahu kite dpt mgatasinye...doa byk2 ye... :)

Azreen Zunairah berkata...

yong kuatkan semangat tau..x moo sedih2 lagi...

zaza ismail berkata...

sabar la yong.biar p kat depa la.nti depa dpt la balasan.ambik ni sebagai pengajaran

ardinihumaira berkata...

yong.. sabo tau. huu pelok2 :')

Misz-ella berkata...

yong, kita sama-sama blajar dari pengalaman ye. pasni kalo kita tak suka org tu, kita ckp sndiri dgn dia baik-baik, elok-elok. bila org lain sampaikan, diaorg twist the story, kita yang jadi mangsa. sabar tau yong.

MiaSaidin berkata...

cool my dear.. meh sini nk plok meh...

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...