Jumaat, 22 April 2011

Banyak makanan tapi kenapa maggi jugak yang ku makan?

Peh tajuk kemain panjang. Tak tahu kenapa da 4 hari yong asyik sakit perut..sakit dalam perut senak macam kena tumbuk je.

Malam semalam yong makan mee segera jenama apa tah. Sedap jugak tau. X pernah makan lagi sebelum ni. Nanti yong tunjuk ek mee apa. Banyak paket lg ada sebab tadi mummy borong banyak.

Korang suka makan maggi apa??
Sent from my BlackBerry® smartphone

6 ulasan:

::Budak Degil:: berkata...

eh yong ni nak cite pasal maggi ke, ke nak cite yg yong sakit perot?..ke cite pasal yong makan mggi tu then buat sakit perut?...hahhaha

alinac lover berkata...

@::Budak Degil::hahahah dua2 bole? :p

kakchik@ella berkata...

maggi kari pecah teloq sebijik, bubuh cili api dan bwg besar. sedappppp!!

Ardini Humaira berkata...

yong, maggi tu wat murtabak ohhh bestnye :D

alinac lover berkata...

@kakchik@ellapehhhhh terbaik!!!

alinac lover berkata...

@Ardini Humairabtol2..suka2~

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...